#0345 Мотоцикл Honda CB1100
статус:
Модель: CB1100
Год: 2010
Объем: 1100 см3
Пробег: 3261 км.
Дополнительная информация
Мотоциклы Honda CB1100 Type I и II обладают компактным корпусом и отличными динамическими качествами. Двойная рама новой конструкции в сочетании с 18-дюймовыми колесами придает им высокую устойчивость на дороге. Низко расположенное сиденье делает посадку водителя комфортной. Для еще большего удобства владельцу предоставляется возможность выбрать из двух вариантов форм руля (Type I подходит для спокойной и размеренной езды, Type II - для спортивной и агрессивной). Также новые модели комплектуются ABS и улучшенной тормозной системой...
Manufacturer name HONDA
Car species name CB750 [training car specification]
Type BC-RC42
Total cubic displacement 747 cc
Dry weight 222 kg
Fixed area fuel economy 27.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2160 mm x 790 mm x 1105 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 769,000 Yen
Engine
Type Air cooled 4 stroke DOHC4 valve 4 cylinder
Engine type -
Total cubic displacement 747 cc
Compression ratio 8.8
Inside diameter (bore) 67.0 mm
Distance (stroke) 53.0 mm
Fuel supply system Carburetor
Carburetor type -
Ignition system Full transistor
Lubricating system -
Starting system Self system
Motor oil capacity - L
Fuel tank capacity - L
Efficiency
The highest output 54 kw (73 ps)/8500 rpm
Largest torque 62 N m (6.3 kg m)/7500 rpm
Full speed -
Fuel economy 27.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius - m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Double cradle
Caster - Degree/- amount
Trail - mm
Tire size (before) 120/70- 1758 H
Tire size (after) 150/70- 1769 H
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Hydraulic type double disk
Brake (after) Hydraulic type disk
Suspension system (before) Telescopic system
Suspension system (after) Swing arm system
Steering wheel angle (the right) -
Steering wheel angle (the left) -
Transmission
Clutch type -
Transmission type Regular gearing type 5 step return
Change gear ratio -
Primary reduction gear ratio -
Secondary reduction gear ratio -
Variable speed car change gear ratio -