#7905 Мотоцикл Kawasaki 250TR

статус:
Модель: 250TR
Год: 2006
Объем: 250 см3
Пробег: 23361 км.
#
Дополнительная информация

Kawasaki 250TR несёт дыхание эпохи 70-х годов прошлого века, когда стали популярными модификации Off Road. Именно в данном ключе работали дизайнеры компании, и на первый взгляд можно сказать, что с задачей они справились отлично. Хотя внешний вид мотоцикла подразумевает определенные внедорожные качества, он позиционируется как обычная, дорожная модель. Видимо, таким образом специалисты по маркетингу собираются несколько расширить охватываемые категории потребителей.

Manufacturer name Kawasaki
Car species name 250TR
Type BA-BJ250F
Total cubic displacement 249 cc
Dry weight 134 kg
Fixed area fuel economy 43.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2100 mm x 870 mm x 1095 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 349,000 Yen
Engine
Type Air cooled 4 stroke one cylinder SOHC2 valve
Engine type -
Total cubic displacement 249 cc
Compression ratio 9.0
Inside diameter (bore) 66.0 mm
Distance (stroke) 73.0 mm
Fuel supply system Carburetor
Carburetor type KEIHIN CVK32
Ignition system Electronic advanced angle type transistor
Lubricating system Wet sump
Starting system Self starter
Motor oil capacity 2.0 L
Fuel tank capacity 7 L
Efficiency
The highest output 14 kw (19 ps)/7500 rpm
Largest torque 18 N m (1.8 kg m)/6000 rpm
Full speed -
Fuel economy 43.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius 2.4 m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Semi-double cradle
Caster 28 degrees/- amount
Trail 110 mm
Tire size (before) 90/90-19M/C 52P
Tire size (after) 110/90-18M/C 61P
Wheel travel (before) 120
Wheel travel (after) 70
Wheel size (before) 1.85×19
Wheel size (after) 2.15×18
Brake (before) Single disk 270mm (major diameter)
Brake (after) Drum (leading trailing) 160mm (major diameter)
Suspension system (before) Telescopic (inner tube diameter 37mm)
Suspension system (after) Swing arm (energy crises)
Steering wheel angle (the right) 44
Steering wheel angle (the left) 44
Transmission
Clutch type Wet multiple plates
Transmission type Normal 噛 5 step returns
Change gear ratio 1st gear 2.636
2nd gear 1.733
3rd gear 1.300
4th gear 1.050
5 speeds 0.833
Primary reduction gear ratio 3.363
Secondary reduction gear ratio 2.533
Variable speed car change gear ratio -