#5323 Мотоцикл Suzuki Bandit1200S

статус:
Модель: Bandit1200S
Год: 2000
Объем: 1200 см3
Пробег: 20835 км.
#
Дополнительная информация

Базирующиеся на конструкции 80-х годов "Бандиты" казались монстрами из прошлого, забывшими умереть. Да и введение норм Евро-3 не оставляло архаичным «воздушникам» никаких шансов. Но японцы рассудили, что благодаря более низкой цене аппарат ещё способен бороться с конкурентами в сегменте «мотоциклов на каждый день». А потому в почти не изменённое шасси воткнули перелопаченные с ног до головы моторы. Главное изменение Bandit1200S - жидкостное охлаждение.

Manufacturer name SUZUKI
Car species name BANDIT 1200
Type BC-GV77A
Total cubic displacement 1156 cc
Dry weight 214 kg
Fixed area fuel economy 26.5 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2140 mm x 765 mm x 1100 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 819,000 Yen
Engine
Type Oil cooling 4 cycles 4 cylinders
Engine type V719
Total cubic displacement 1156 cc
Compression ratio 9.5
Inside diameter (bore) 79.0 mm
Distance (stroke) 59.0 mm
Fuel supply system Carburetor
Carburetor type BSR36
Ignition system Full transistor
Lubricating system Wet sump system
Starting system Self system
Motor oil capacity 4.6 L
Fuel tank capacity 20 L
Efficiency
The highest output 74 kw (100 ps)/8500 rpm
Largest torque 93 N m (9.5 kg m)/6500 rpm
Full speed -
Fuel economy 26.5 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius 2.8 m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Double cradle
Caster 25 degrees/18 minutes
Trail 104.1 mm
Tire size (before) 120/70ZR17 (58W)
Tire size (after) 180/55ZR17 (73W)
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Hydraulic type double disk
Brake (after) Hydraulic type disk
Suspension system (before) -
Suspension system (after) -
Steering wheel angle (the right) 35
Steering wheel angle (the left) 35
Transmission
Clutch type Wet multiple plate diaphragm springs
Transmission type Regular gearing type 5 step return
Change gear ratio 1st gear 2.384
2nd gear 1.631
3rd gear 1.200
4th gear 0.956
5 speeds 0.833
Primary reduction gear ratio 1.565
Secondary reduction gear ratio 3.000
Variable speed car change gear ratio -