#2533 Мотоцикл Kawasaki KLE400

статус:
Модель: KLE400
Год: 1999
Объем: 400 см3
Пробег: 23055 км.
#
Дополнительная информация

Время от времени встречаются эдакие мужчины-красавцы, покорители женских сердец. Это - об "Anhelo". Можно по-разному относиться к подобному типу мужиков, однако дурного слова этот не заслужил: его длинноходные подвески, большие колеса и по уму организованная защита картера свидетельствуют о том, что этот универсал сможет и в любой грязи тягаться с самыми крутыми внедорожниками. Дизайнеры "Kawasaki" на славу потрудились над этой моделью, и мотоцикл KLE400 получился с изюминкой...

Manufacturer name Kawasaki
Car species name KLE400
Type LE400A
Total cubic displacement 398 cc
Dry weight 179 kg
Fixed area fuel economy 36.5 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2210 mm x 870 mm x 1280 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 509,000 Yen
Engine
Type Water cooling 4 stroke 2 cylinder
Engine type -
Total cubic displacement 398 cc
Compression ratio 10.7
Inside diameter (bore) 70.0 mm
Distance (stroke) 51.8 mm
Fuel supply system Carburetor
Carburetor type Keihin CVK34×2
Ignition system Full transistor
Lubricating system Wet sump
Starting system Cell starter
Motor oil capacity 3.4 L
Fuel tank capacity 15.0 L
Efficiency
The highest output - kw (42 ps)/9000 rpm
Largest torque - N m (3.4 kg m)/8000 rpm
Full speed -
Fuel economy 36.5 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius 2.4 m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Double cradle
Caster 27 degrees/- amount
Trail 104 mm
Tire size (before) 90/90 - 2154 S
Tire size (after) 130/80 - 1765 S
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Single disk 300mm (major diameter)
Brake (after) Single disk 230mm (major diameter)
Suspension system (before) Telescopic
Suspension system (after) Swing arm (uni- track/truck)
Steering wheel angle (the right) -
Steering wheel angle (the left) -
Transmission
Clutch type Wet multiple plates
Transmission type Normal 噛 6 step returns
Change gear ratio 1st gear 2.571
2nd gear 1.777
3rd gear 1.380
4th gear 1.125
5 speeds 0.961
6 speeds 0.851
Primary reduction gear ratio 2.952
Secondary reduction gear ratio 2.750
Variable speed car change gear ratio -