#5380 Мотоцикл Suzuki SkyWave400-3SA

статус:
Модель: SkyWave400-3SA
Год: 2009
Объем: 400 см3
Пробег: 19543 км.
#
Дополнительная информация

Модель Suzuki Skywave выпускается уже несколько лет, и японский производитель решил представить версию « SS ». Этот скутер будет выпускаться в двух вариантах, с двигателями объемом 250 и 400 куб. см на базе более стильной модели, чем SkyWave Type «S» (в Европе скутер называется Burgman). У этого японского скутера Burgman установлено укороченное ветровое стекло, окрашенное в цвет самого байка (японцы любят такие штучки), хромированный, более высокий руль, спинка пассажирского седла, короткая боковая хромированная подножка. Скутер будут выпускать в различных цветах: белый, красный металлик, синий электрик и, разумеется, черный...

Manufacturer name SUZUKI
Car species name SKY WAVE 400TYPE S
Type BC-CK43A
Total cubic displacement 385 cc
Dry weight 181 kg
Fixed area fuel economy 36.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2260 mm x 760 mm x 1235 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 649,950 Yen
Engine
Type Water cooling 4 cycles one cylinder SOHC 4 valves
Engine type K429
Total cubic displacement 385 cc
Compression ratio 10.2
Inside diameter (bore) 83.0 mm
Distance (stroke) 71.2 mm
Fuel supply system Injection
Carburetor type Electronic fuel injection
Ignition system Full transistor system
Lubricating system Force system
Starting system Self system
Motor oil capacity 2.3 L
Fuel tank capacity 13 L
Efficiency
The highest output 24 kw (32 ps)/7500 rpm
Largest torque 32 N m (3.3 kg m)/6000 rpm
Full speed -
Fuel economy 36.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius 2.8 m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Pipe under bone
Caster 27 degrees/00 minutes
Trail 106 mm
Tire size (before) 110/90-13M/C 55P
Tire size (after) 130/70-13M/C 57P
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Hydraulic type disk
Brake (after) Hydraulic type disk
Suspension system (before) -
Suspension system (after) -
Steering wheel angle (the right) 40
Steering wheel angle (the left) 40
Transmission
Clutch type Automatic centrifugal system
Transmission type V belt variable speed
Change gear ratio -
Primary reduction gear ratio 1.000
Secondary reduction gear ratio 2.214×2.785
Variable speed car change gear ratio 2.203 - 0.854