#0368 Мотоцикл Honda Zoomer X

статус:
Модель: Zoomer X
Год: 2012
Объем: 110 см3
Пробег: 1 км.
#
Дополнительная информация

Недавно в столице Таиланда - Бангкоке на Международном автосалоне, фирма Honda, продемонстрировала Миру свой очередной концепт нового поколения - скутер Ruckus/Zoomer. Это один из самых смелых, загадочных и экзотических мотороллеров, если оценивать с точки зрения дизайна. Zoomer оправдал надежды разработчиков и дорос к заслуженному обновлению своей модели, и теперь успешно красуется на выставке под загадочным названием Honda Zoomer X. К слову хочется добавить, что если вашу фирму интересует такая услуга как женский голос он-лайн для озвучивания презентаций на выставках, мы рекомендуем посетить сайт 2voiceover.com

Manufacturer name HONDA
Car species name Zoomer special
Type BA-AF58
Total cubic displacement 49 cc
Dry weight 79 kg
Fixed area fuel economy 75.0 km/L (at the time of 30 km travelling)
Total length x full x total height 1860 mm x 735 mm x 1025 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 194,000 Yen
Engine
Type Water cooling 4 stroke OHC one cylinder
Engine type AF55E
Total cubic displacement 49 cc
Compression ratio 12.0
Inside diameter (bore) 38.0 mm
Distance (stroke) 44.0 mm
Fuel supply system Carburetor
Carburetor type NVK00C
Ignition system CDI type battery ignition
Lubricating system Force splash combined use system
Starting system Self system (kick system)
Motor oil capacity 0.7 L
Fuel tank capacity 5.0 L
Efficiency
The highest output 3.6 kw (4.9 ps)/8000 rpm
Largest torque 4.5 N m (0.46 kg m)/7000 rpm
Full speed -
Fuel economy 75.0 km/L (at the time of 30 km travelling)
Minimum turning radius 1.9 m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Under bone
Caster 26 degrees/30 minutes
Trail 75 mm
Tire size (before) 120/90- 1054 J
Tire size (after) 130/90- 1059 J
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Mechanical cable type leading trailing
Brake (after) Mechanical cable type leading trailing
Suspension system (before) Telescopic
Suspension system (after) Unit swing
Steering wheel angle (the right) -
Steering wheel angle (the left) -
Transmission
Clutch type Dry multiple plate shoe systems
Transmission type Variable speed system (V matic)
Change gear ratio -
Primary reduction gear ratio -
Secondary reduction gear ratio -
Variable speed car change gear ratio 2.80 - 0.86