Практически все свойства этого нового мотоцикла с двигателем 600 куб. см нацелены на то, чтобы XJ600 Diversion отвечал ожиданиям современного любителя мотоциклов среднего класса в том, что касается стиля, получения удовольствия и простоты управления. Новый рядный, 4-цилиндровый, 4-тактный двигатель жидкостного охлаждения с рабочим объёмом 600 куб. см позволяет легко получать нужную мощность в широком скоростном диапазоне, что делает XJ6 Diversion идеальной машиной для новичков и для опытных мотоциклистов. Новая рама из трубчатых элементов обеспечивает лёгкость управления и подчёркивает стремительный вид мотоцикла. Лёгкие литые колёса снижают неподрессоренную массу, что позволяет передней вилке диаметром 41 мм и задней подвеске типа Monocross обеспечить плавность хода и хорошую устойчивость на дороге. Комфортабельность нового XJ6 Diversion дополняется регулируемыми рукоятками руля, а также системой ABS в качестве опции.
Manufacturer name -
Car species name -
Type -
Total cubic displacement -
Dry weight -
Fixed area fuel economy - (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height -
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) -
Engine
Type -
Engine type -
Total cubic displacement -
Compression ratio -
Inside diameter (bore) -
Distance (stroke) -
Fuel supply system -
Carburetor type -
Ignition system -
Lubricating system -
Starting system -
Motor oil capacity -
Fuel tank capacity -
Efficiency
The highest output -
Largest torque -
Full speed -
Fuel economy -
Minimum turning radius -
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Double cradle -
Caster -
Trail -
Tire size (before) -
Tire size (after) -
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) -
Brake (after) -
Suspension system (before) -
Suspension system (after) -
Steering wheel angle (the right) -
Steering wheel angle (the left) -
Transmission
Clutch type -
Transmission type -
Change gear ratio
1st gear -
2nd gear -
3rd gear -
4th gear -
5 speeds -
Primary reduction gear ratio -
Secondary reduction gear ratio -
Variable speed car change gear ratio -