Yamaha заслуживает репутацию хотябы за то, что сметает границы и отодвигает их до самого предела. Они делали это с нашим легендарным YZF-R1, и они снова сделают это с WR250X. Yamaha WR250X, построенный на основе кроссовых мотоциклов WR-F и YZ-F - бескомпромиссный супермотард на основе победителей внедорожных гонок WR-F и YZ-F, созданный для исключительного веселья на городских улицах. Он использует двигатель с 10000 оборотами в минуту, алюминиевую раму и гоночную подвеску, которая покоряет город и поднимает Ваши гоночные навыки на новую высоту. Особенности: - Супермотард для городских улиц - Впечатляющие гоночные характеристики - 1-цилиндровый двигатель с показателем оборотов в мин 10 000 - Алюминиевая (сплав) рама - Радиальные 17-дюймовые шины
Manufacturer name Yamaha
Car species name WR250R
Type JBK-DG15J
Total cubic displacement 249 cc
Dry weight - kg
Fixed area fuel economy 34.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Total length x full x total height 2190 mm x 810 mm x 1235 mm
Manufacturer desired retail price (Tokyo area) 701,400 Yen
Engine
Type Water cooling 4 strokes DOHC 4 valves
Engine type G363E
Total cubic displacement 249 cc
Compression ratio 11.8
Inside diameter (bore) 77.0 mm
Distance (stroke) 53.6 mm
Fuel supply system Injection
Carburetor type Fuel injection system
Ignition system T.C.I. formula
Lubricating system Forced force wet sump
Starting system Cell system
Motor oil capacity 1.5 L
Fuel tank capacity 7.6 L
Efficiency
The highest output 23 kw (31 ps)/10000 rpm
Largest torque 24 N m (2.4 kg m)/8000 rpm
Full speed -
Fuel economy 34.0 km/L (at the time of 60 km travelling)
Minimum turning radius - m
Equipment
One-touch clutch lever adjustment -
One-touch brake lever adjustment -
Fuel gauge -
Twin trip meter -
Clock -
Hazard lamp -
Robbery prevention device -
Helmet receipt space -
Something related to body
Frame type Semi-double cradle
Caster 27 degrees/20 minutes
Trail 113 mm
Tire size (before) 80/100-21M/C 51P
Tire size (after) 120/80-18M/C 62P
Wheel travel (before) -
Wheel travel (after) -
Wheel size (before) -
Wheel size (after) -
Brake (before) Hydraulic type single disk
Brake (after) Hydraulic type single disk
Suspension system (before) Telescopic
Suspension system (after) Swing arm
Steering wheel angle (the right) -
Steering wheel angle (the left) -
Transmission
Clutch type Wet multiple plate coil springs
Transmission type Return type 6 step
Change gear ratio 1st gear 2.642
2nd gear 1.812
3rd gear 1.318
4th gear 1.040
5 speeds 0.888
6 speeds 0.785
Primary reduction gear ratio 3.120
Secondary reduction gear ratio 3.307
Variable speed car change gear ratio -